Motoryzacja jest bardzo ważną dziedziną naszego codziennego życia. Bez niej wielu ludzi obecnie nie potrafi wyobrazić sobie normalnego funkcjonowania
Dopuszczalna masa całkowita 18.600 kg
Dopuszczalny nacisk na siodło 11.500 kg
Rozstaw osi 3.700 mm
Silnik DT12 06 L01, 6-cylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, turbodoładowanie, chłodzenie powietrza doładowującego
Moc maksymalna 470 KM
przy obr./min 1.900
Maksymalny moment obrotowy 2.200
przy obr./min 1.050 - 1.350
Pojemność zbiornika paliwa 700 l
Średnie testowe zużycie paliwa (naczepa z obciążeniem) tylko z automatem - 33,7 l/100 km,
z ręczną ingerencją - 32,4 l
Skrzynia biegów GRS900R, manualna, z systemem Opticruise
Zawieszenie przednie - podłużne resory paraboliczne, tylne - pneumatyczne
Układ hamulcowy pneumatyczny, dwuobwodowy, hamulce wszystkich kół tarczowe, ABS, ESP, hamulec postojowy, retarder, hamulec górski
Wyposażenie kabiny Highline szara atrapa chłodnicy, klimatyzacja automatyczna, elektryczny szyberdach, osłona przeciwsłoneczna przedniej szyby, długa deska rozdzielcza, welurowa tapicerka siedzeń, leżanki o szerokości 80 (dolna) i 60 cm (górna), retarder, radio z CD, ogrzewanie postojowe
Cena brutto 108 tys. euro (ok. 454,7 tys. zł*)
Gwarancja na układ napędowy 2 lata
Gwarancja perforacji nadwozia 1 rok
Częstotliwość przeglądów co 60 tys. km
Naczepa
Typ trzyosiowa, samowyładowcza
Dopuszczalna masa całkowita 35.000 kg (administracyjna), 39.000 kg (techniczna)
Wymiary wew.: dł./szer./wys. 8.300 / 2.440 / 1.660 mm
Pojemność ładunkowa 33,6 m sześc.
Nacisk na oś 3 x 8.000 kg (administracyjny), 3 x 9.000 kg (techniczny)
Nacisk na siodło 11.000 kg (administracyjny), 12.000 kg (techniczny)
Źrudło: http://www.truck.pl
Offline